Ahola Transportin kotisivut


Projektin tavoitteena oli aikaansaada verkkosivusto, joka mahdollistaa interaktiivisen tavan toteuttaa asiakassuhdemarkkinointia.


Creamedian ja Ahola Transportin johdon tiiviin workshop-työskentelyn tuloksena otettiin vuoden 2016 alussa käyttöön verkkosivut, jotka palvelevat asiakkaita entistä paremmin peräti viidellä kielellä.

Mitä Aholan asiakkaat haluavat?

Asiakkaiden tarpeiden mukainen informaatiotarjonta ja sivuston rakenne tukeutuvat analyyttisesti kysymykseen: ”Mitä eri asiakkaamme haluavat?” Luonnollisesti sivujen kautta voi tilata joustavasti logistiikkapalveluja, joita moni yhä kutsuu kuljetuspalveluiksi. Samanaikaisesti sivusto toimii tietolähteenä lukijalle, joka ei vielä tunne Aholaa.

Vaikka painopiste on asiakkaissa ja asiakassuhteissa, myös muut sidosryhmät tulevat huomioiduiksi. Eikä vähiten sijoittajat, mikä tietysti on julkisesti noteeratun yhtiön osalta keskeistä.

Creamediassa tunnetaan hyvin Ahola Transport ja ymmärretään sen liiketoiminta kokonaisvaltaisesti. Sivuston jatkokehittäminen on vaivatonta; avoimessa ja keskustelevassa prosessissa hyödynnetään kummankin osapuolen asiantuntemusta. 

TUTUSTU SIVUIHIN: www.aholatransport.fi



Jätä yhteydenottopyyntö