Jopox YouTube-kampanja

Kuinka YouTubessa voi mainostaa tehokkaasti

Oletko joskus miettinyt pitäisikö sinunkin yrityksesi näkyä sosiaalisessa mediassa? Ja jos pitäisi, niin missä palveluissa, mitä se maksaa ja kuka tempun osaisi tehdä?


Tässä yksi esimerkki videomainoskampanjasta, joka toteutettiin YouTubessa ja Googlen AdWords'issa tänä syksynä hyvin tuloksin.

Kampanjan tavoitteena oli urheiluseuroille tarjottavan JOPOX -joukkueportaalin tunnettuuden lisääminen urheilua harrastavien perheiden keskuudessa koko Suomessa. Creamedia toteutti 15 sekunnin videomainoksen, joka laitettiin pyörimään YouTubeen ja sitä mainostettiin sekä AdWord'issä että YouTubessa muiden videoiden alussa. 

Kampanjan kustannukset:

  • Kampanjan suunnittelu ja tuotanto noin 900 euroa (kertakustannus)
  • YouTuben kanavakustannus 200€ per kuukausi
  • Googlen AdWords 200€ per kuukausi
  • Kahden kuukauden jälkeen oli käytetty rahaa yhteensä 1700€

 Kampanjan tulokset:

  • Videon näyttöjä kahdessa kuukaudessa 24 481 kpl kontaktihintaan 0,02€/katselukerta
  • Klikkauksia Jopoxin verkkosivuille tuli 92 kpl hintaan 4,39€/klikkaus

 Parasta kampanjassa on se, että se ei lopu vielä tähän vaan jatkaa täyttä häkää eteenpäin: joka päivä tulee edelleen noin 400 katselukertaa lisää!

 Katso Jopoxin videomainos ja Jopoxin sivut



Jätä yhteydenottopyyntö