Yli 10 000 sovelluslatausta Jopoxille!



Urheiluseurojen kattava palvelu Jopox on ulkoistanut markkinointinsa Creamedialle. Creamedia on toteuttanut Jopoxille vuoden mittaisen markkinointisuunnitelman ja vastaa myös markkinoinnin jatkuvasta koordinoinnista sekä markkinointisisältöjen tuottamisesta.

Jopoxin kevään tärkein markkinointiponnistus oli uuden mobiilisovelluksen lanseeraaminen. Creamedian toteuttaman lanseeraussuunnitelman avulla uusi sovellus ylitti lataustavoitteet ja sai yli 10 000 sovelluslatausta ensimmäisen kolmen kuukauden aikana.

Markkinoinnissa hyödynnettiin sosiaalista mediaa, Jopoxin kotisivuja, bannerimainontaa, uutiskirjettä ja esitemateriaalia. Tärkeimmäksi markkinointiponnistukseksi nousi hyvän sisällön luominen, joka madaltaa kynnystä ladata sovellus ja ottaa se jatkuvaan käyttöön. 

Jopox sovellus

Hyvänä esimerkkinä markkinointimateriaalista toimivat älypuhelinesitteet, joissa näytetään konkreettisesti miltä sovellus puhelimen ruudulla näyttää ja miten siitä hyötyy.


Kaipaatteko hyvää markkinointisuunnitelmaa, apua sovelluksen lanseeraukseen tai haluaisitteko ulkoistaa vaikka koko markkinoinnin osaavalle toimistolle?
Ota yhteyttä ja jutellaan!

 

Mikä on Jopox?

Jopox on nousukiidossa oleva palvelu, jota käyttää yli 140 suomalaista urheiluseuraa. Käytännössä Jopox on monipuolinen toiminnanohjausjärjestelmä, joka kokoaa kaikki seuran tarvitsemat työkalut yhteen.

Jopoxin avulla seura hoitaa yhdestä järjestelmästä mm. tiedottamisen, laskutuksen, jäsenrekisterin ylläpidon ja toiminnan hallinnoimisen. Jopoxin kautta seura saa myös omat ulkoiset kotisivut sekä mobiilisovelluksen, jonka avulla viestiä helposti joukkueen kesken.



Jätä yhteydenottopyyntö