Creamedia ja Creative Preludi yhdistyvät

7.6.2018 | Marita Vuorinen

Helpomman ja digitaalisemman markkinoinnin asialla - Creative Preludin ja Creamedian yhdistyessä syntyy alueen monipuolisin mainostoimisto.


Kun kaksi mainostoimistoa miettii tahoillaan, miten voisi palvella entistä paremmin asiakkaitaan digitaalisessa murroksessa, molemmat voivat päätyä samaan lopputulokseen. Asiakkaat tarvitsevat markkinointikumppania, jolla on näkemystä mihin viestintä on menossa ja leveät hartiat sen toteuttamiseen. Kumppania, joka on samalla sekä uskottava vaihtoehto suurille ketjutoimistoille että läheinen oman alueen toimija.

Näin löysivät mainostoimistot Creative Preludi ja Creamedia toisensa, ja jatkavat 1. elokuuta yhdessä matkaa Creamedian nimen alla.

Creative Preludin toimitusjohtaja ja omistaja Keijo Särkijärvi on pitkään halunnut palvella yrityksiä brändinrakennuksessa monipuolisesti. Monipuolisuus digitalisoituvassa maailmassa tarkoittaa niin paljon erilaisia viestintäkanavia, että käsiä oli saatava lisää.

”Creative Preludin resurssit eivät yksinkertaisesti tulevaisuudessa tule riittämään ja siksi päätin hyvissä ajoin hakea isompia hartioita liittoutumalla parhaimpaan osaajaklusteriin, mitä tiedän” kuvailee Keijo Särkijärvi, ja jatkaa:  

”Miettikää mihin kaikkeen osaamista tarvitaan! Sisällöntuotanto, Sosiaalisen median osaaminen, tietotekniset palvelut, markkinoinnin ja brändinrakentamisen palvelut ja kaikki mitä yritys viestintäänsä tarvitsee, löytyy nyt paremmin kuin koskaan – ja yhdestä paikasta.” 

Creamediaa vuonna 1992 perustamassa ollut Art Director Mats Aurén näkee yhdistymisessä mahdollisuuden tarjota niin pitkäaikaisille kuin uusillekin asiakkaille entistä laajemman palveluvalikoiman omasta takaa:  

”Kaksikielinen mainostoimisto pystyy tarjoamaan alan palveluita yhä monipuolisemmin. Creamediassa yhdistyvät yli kahden vuosikymmenen kokemus sekä uusi digiosaaminen. Erityisesti sosiaalisen median ulottuvuus ja monikanavaratkaisut nostetaan vahvasti pitkän linjan brändin rakentamisen ja pakkaussuunnitteluosaamisen rinnalle.”

Creamedian johtaja Marita Vuorinen puolestaan muutti pääkaupunkiseudulta Keski-Pohjanmaalle kolmisen vuotta sitten työskenneltyään myynnin ja markkinoinnin kehitysprojekteissa mm. Microsoftilla, Nokiassa ja Teliassa:

”Meillä on molemmilla yrityksillä vaativia asiakkaita, jotka haastavat meitä kehittymään joka päivä. Nyt meillä on yhdessä hieno mahdollisuus tarjota asiakkaillemme sellaista strategista kumppanuutta, jota on aiemmin lähdetty hakemaan isojen kaupunkien isoista toimistoista. Meitä on nyt 18 eri osa-alueen taitajaa tiimissä; on brändin rakentajaa, graafikkoa, tarinankertojaa, verkkosivuvelhoa, digikehittäjää, analytiikan osaajaa, somettajaa, videokuvaajaa, 3D-animointieksperttiä. Uskallan sanoa, että tämä on markkinoinnin dreamteam tämän alueen ulkopuolellakin!

Creamedia kuuluu KPK Yhtiöihin (Keski-Pohjanmaan Kirjapaino-konserni), joka ostaa liiketoimintakaupassa Creative Preludin mainostoimistoliiketoiminnan July Partners Oy:ltä. Sen pääomistaja Keijo Särkijärvi siirtyy Creamediaan asiakkuusjohtajaksi yhdessä nelihenkisen tiiminsä kanssa.  

 Lisätietoja:

Marita Vuorinen, Creamedia, 050-4863848, marita.vuorinen@creamedia.fi

Keijo Särkijärvi, Creative Preludi, 044-3113111, keijo.sarkijarvi@preludi.fi

Mats Auren, Creamedia, 0400-663855, mats.auren@creamedia.fi

 

 


Jätä yhteydenottopyyntö