Koulutukset

Starttaaja-aloituspaketti someen

Somen aloituspaketti sopii yritykselle, joka on käynnistämässä sometusta – Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.

Autamme alkuun kädestä pitäen. Käytännönläheinen koulutus antaa valmiudet hyödyntää somea tehokkaasti: perustamme tilit, teemme asetukset ja kerromme mitä somessa kannattaa tehdä – ja mitä ei kannata.

Koulutukseen kuuluu: tavoitteet – miksi yritys menee someen, somen operointi osana muuta markkinointia ja viestintää, aiheet, tyyli ja äänensävy, julkaisu- ja mainosmallit sekä pelisäännöt yrityksen sometukselle.

Vedämme yrityksesi somettajille työpajan, jossa päätetään some-kanavat ja niiden roolit, perustetaan tilit ja luodaan käytännön läheinen ohjeistus mm. yritysprofiilin hallintaan ja käyttöön, päivitysten ja mainoskampanjoiden suunnitteluun sekä seurantaan ja raportointiin.

Velho-analytiikkakoulutus

Sopii yritykselle, joka haluaa oppia maksuttoman Google-näkyvyyden perusteet ja mitata verkkosivuston liikennettä sekä markkinointia.

Koulutuksen tuloksena opit seuraamaan verkkosivujen liikennettä ja tekemään toimenpiteitä, joiden avulla verkkonäkyvyyttä parannetaan. Analytiikan tarjoamien tietojen perusteella voit kehittää yrityksen liiketoimintaa ja saada rahanarvoisia tuloksia. Tavoitteena voi olla esimerkiksi verkkosivujen kävijämäärän kasvu, yhteydenottojen lisääntyminen tai myynnin kasvu.

Koulutukseen kuuluu: Google-näkyvyyden perusteet (SEO), Google My Business -tili ja perustaminen, Google Analyticsin perustoimintojen läpikäyminen (ja millaista tietoa sieltä saa) sekä ohjeet Google Ads-tilin luomiseen. Koulutuksessa määritellään myös tavoitteet ja mittarit; mitä asioita Analyticsissa seurataan ja millaisia tavoitteita halutaan saavuttaa sekä millaisilla toimenpiteillä hakukonenäkyvyyttä voi parantaa.

Hakukonenäkyvyyden asiantuntija pitää 3-4 tunnin koulutuksen, joka koostuu luennosta, käytännön esimerkeistä ja opastuksesta.

Velho - Hakusanamainonnan koulutus

Sopii yritykselle, joka haluaa oppia perusteet maksullisesta Google Ads-mainonnasta. 

Google Ads-mainonnalla yritys voi tehostaa näkyvyyttä Googlen hakutuloksissa. Tavoitteena voi olla esimerkiksi verkkosivujen kävijämäärän kasvu, yhteydenottojen lisääntyminen tai myynnin kasvu. Ymmärtämällä Google Adsin toimintaperiaatetta ja optimoimalla mainoksia säästät mainoskuluissa selvää rahaa.

Koulutukseen kuuluu: maksullisen Google-näkyvyyden perusteet (SEM), Google Adsin perustoimintojen läpikäynti, ohjeet Google Ads-tilin luomiseen, sekä toimenpiteet, joilla mainoksia optimoidaan

Hakukonenäkyvyyden asiantuntija pitää n. 2-3 tunnin koulutuksen, joka koostuu luennosta, käytännön esimerkeistä ja opastuksesta.

Guru LinkedIn-koulutus

Sopii yrityksen johto-, asiantuntija- ja myyntitehtävissä oleville henkilöille, jotka haluavat kasvattaa ammatillista verkostoaan sekä rakentaa omaa ja yrityksen brändiä.

Koulutuksen tuloksena opit luomaan hyvän LinkedIn profiilin, opit mitä siellä kannattaa tehdä (ja mitä ei) sekä opit, mitä hyötyjä verkostosta voi olla esimerkiksi myynnin kannalta.

Koulutukseen kuuluu: LinkedIn tutuksi ja sen käyttö pähkinänkuoressa, vastuullinen toiminta somessa ja innostavia esimerkkejä vaikuttajaguruista.

Someasiantuntija pitää 3-4 tunnin koulutuksen, joka koostuu luennosta, käytännön esimerkeistä ja opastuksesta.


Jätä yhteydenottopyyntö