3D-visualisointi ja virtuaalikierros kertovat enemmän kuin tuhat kuvaa

Marita Vuorinen

Esitteletkö asiakkaillesi isoja, vaikeasti hahmotettavia kokonaisuuksia tai kohteita joita ei ole vielä olemassa? Oletko miettinyt miten saisit insinöörin tai arkkitehdin suunnitelmista näyttävämpiä esityksiä ennakkomarkkinointiin ja -myyntiin?


3D-visualisointi luo katsojalle kokonaisvaltaisen kokemuksen ja vetoaa tunteisiin. Katsojasta tulee tunnelmia aistiva kokija ja kohteeseen kiinnittyy tuntemuksia jotka jättävät vahvan muistijäljen. Aivoissa aktivoituu monta solua enemmän kuin pelkän tekstin ja kuvien kanssa viestiessä .

Parhaimmillaan visualisoinnista saa VAU-efektin, joka vetoaa vahvasti tunteisiin ja herättää halua ostopäätökseen.

3D-visualisointi on vaikuttava myynnin apuväline, joka on helppo jakaa sähköpostissa, somessa, verkkosivuilla tai esittää messuilla tai myyntitapaamisissa. Aineistosta saa tehtyä helposti myös virtuaalikierroksen VR-laseihin, joka syventää kokemusta entisestään.

3D-visualisointi sisältää seuraavat asiat:
1) Ideointi ja suunnittelu
2) Toteutus CAD-piirustuksista
3) Rikasteiden kuten ympäristön, valaistuksen, kalusteiden tms. lisääminen
4) Valintasi mukaan myös virtuaalikierroksen luonti VR-laseihin tai verkkosivulle - katso esimerkki (liikuttele hiirellä, klikkaa hotspotteja)

Ideoidaan yhdessä visualisoinnin sisältö. Saat toiveesi mukaiset versiot, esim. 1-3 minuutin videon ja 15-20 sekunnin somejakoversion.

Alkuun pääsee noin 3000 euron budjetilla.

Katso esimerkki Lakkapään talomallista!

Lakkapää



Jätä yhteydenottopyyntö